torsdag 14. januar 2010

Jeg stikker av.

Men det er ikke bare bare å være borte så lenge heller. Jeg er livredd for å miste alle kontaktene mine, og nå som det er så mye skriving i MAG hadde det sikkert balla på seg til masse mer skriving og styling for meg, hadde jeg bare bodd i Oslo og tatt de rette stegene.

Så når jeg får mailer med invitasjoner til diverse events blir jeg litt sånn: søder også. Kommer denne muligheten til å være her om noen år? Fikk en invitasjon i dag til åpningen av den nye butikken Flashdance. noe jeg fikk SÅ lyst til å dra på, så derfor jeg ble litt frustrert.. SE da! 80 og 90-talls vintage, Fam Irvoll og VATLE. Også synes jeg Miss Harmonica er shitkul. Men, men... jeg får tenke at jeg faktisk er i Argentina på det tidspunktet, så det går nok fint :)

1 kommentar:

  1. Tatt de rette stegene? Så du mener du har trådd feil?????

    SvarSlett