søndag 13. desember 2009

Onepiece - hot, godt eller not?

Nå har disse draktene tatt helt av, og i begynnelsen var jeg utrolig interessert i en egen Onepiecedrakt. Hvor deilig er det vel ikke å rusle rundt i leiligheten i en babykosedress? Man blir jo som et lite barn igjen med denne drakten på. 

Men så er det de da, som har på seg dette plagget ute blant folk! Jeg kjenner jeg blir flau. Jeg blir faktisk kjempeflau. Det er som å gå i russebukse i desember, nisselue i august eller latexstring i barnehagen. Jeg blir rett og slett litt kvalm. Så ei jente her om dagen i denne stripete Onepiecen med boblejakke over og Uggs til. Og glidelåsen dingla mellom beina hennes som en liten tiss. Da lo jeg godt og tenkte: jeg skal ikke kjøpe en sånn en, ikke engang for sofakosens skyld... 

4 kommentarer:

  1. Helt enig, siggen. Selv om det virker superdigg! Jeg skal skaffe meg sånn når det er helt UT.

    SvarSlett
  2. hæhæ. like d.

    SvarSlett
  3. Hahaha! Hun så jeg også! Comfy ja, flatterede...ehh..nei!

    SvarSlett
  4. sikkert godt da, meeeen nei. ikke fint.

    SvarSlett