tirsdag 24. november 2009

O' heilage jul


Gullkjole fra Paul & Joe Wiviana, kr 3472

Sorte naglesko fra Givenchy, kr 9962

Sort bunnyears-hårbøyle fra Louis Vuitton, kr 2500

Blå kjole fra Oasis, kr 747



Diadem fra H&M, kr 49,50

Rød kjole fra Asos Christmas Collection, kr 607

Sorte pumps fra Christian Louboutin, kr 5095

Øredobber fra Juicy Couture, kr 376

Blå og gullkjole fra Brownsfashion, kr 5278

Gullpumps fra Christian Louboutin, kr 1309

På lørdag er det julebord! Jeg elsker å pynte meg og å sette sammen antrekk. Her har jeg satt sammen noen sylfine antrekk. Skulle ønske alle var mine, men jeg får vel ty til min gamle julekjole i år som i fjor.


Skal legge ut bilde av outfiten min til H&M-julebordet på lørdag. PS: til jul er det lov å pynte seg skikkelig, så kjør på! Det gjør i alle fall jeg... (Ikke at det kom som et sjokk.)

5 kommentarer:

  1. Du hadd rett - æ ælska d!

    Likte den røde kjolen best!

    You go girl..

    SvarSlett
  2. Jeg ville hatt den gull;)

    SvarSlett
  3. Ja, samme her! :D Eller den med gull og blå. Men den røde er jo så fin også. ååå. vanskelig valg!

    SvarSlett
  4. Yey, endelig fant jeg ut av kommentargreia! Likte den nederste til høyre best, men du var jo mye finere i går, søta:)

    SvarSlett
  5. kan du skrive merket på de forskjellige tingene? fiine! :)

    SvarSlett